Flyttanmälan

När du flyttar är det mycket du skall tänka på. En viktig del är flyttning av din el.

Flyttning av din el

När du skall flytta behöver vi veta det senast 30 dagar innan du flyttar ut från din bostad. Du behöver säga upp ditt abonnemang och ansöka om ett nytt på din nya adress.

Om du bor i vårt nätområde och köper din el av oss behöver du bara kontakta vår kundservice, via formulären Flytta in resp Flytta ut, via mail eller telefon. Du kan även gå in på Mina Sidor och göra ändringen utan problem. 

Mina Sidor

Flytta in

Flytta in

Vid frågor kontakta vår kundservice på telefonnummer: 0340-62 88 11

Kunduppgifter

Anläggningsuppgifter

Övriga uppgifter

Adress efter flytt

Flytta ut

Flytta ut

Om du planerar att flytta ut ur din bostad ska du anmäla det till oss senast 30 dagar före flytt. Fyll i uppgifterna nedan. Glöm inte att kolla på ditt avtal vad du har för avtalstid. För att hitta avtalstid, se ditt avtal eller logga in på Mina sidor.

Länk till Mina Sidor (öppnas i nytt fönster)

Om det är något annat du undrar, kontakta vår kundservice på telefonnummer: 0340-62 88 11

Mina tjänster

Kunduppgifter

Anläggningsuppgifter

Övriga uppgifter

Adress efter flytt

Flyttar du till ny bostad inom Varberg Energis nätområde? Glöm då inte att även registrera din inflyttning under Flytta in.


Flyttning av bredbandstjänster

Är du ansluten till net@seaside? Kom ihåg att anmäla flytten till den tjänsteleverantör du köper din tv- telefoni- och/eller internettjänst av i god tid.
Har du frågor eller vill du ha mer information? Kontakta vår kundservice på e-post kundservice@varbergenergi.se eller på telefon 0340-62 88 11.