Systemuppdatering 10 september
Tisdagen den 10 september från klockan 09.00 kommer vi att göra en systemuppdatering vilket gör att du som är kund hos oss inte kan logga in i Varberg Energi-appen eller vår företagsportal.
Vad innebär detta för dig som kund?
Om du är uppkopplad mot tjänsten Flex Batteri kommer allt att fungera som vanligt. För dig som använder Flex Ladda kommer du under systemuppdateringen inte att kunna starta, stoppa eller ändra din schemaläggning för din laddbox. Din eventuella flexersättning påverkas naturligtvis inte av uppdateringen.
I nuläget vet vi inte hur lång tid uppdateringen tar. Du som har aktiverat pushnotiser i vår app kommer att bli informerad när det går att logga in i appen igen. Vi kommer också att hålla vår hemsida uppdaterad med aktuell information för både dig som är privatkund eller företagskund.
Mina Sidor fungerar som vanligt.
Uppdatering 10/9 kl 13.23; Systemuppdateringen är nu utförd och vår app samt företagsportal fungerar som vanligt.